050 850 4361 info@wereld-geluk.nl

Veel gestelde vragen:

Hebben jullie een menukaart?
Wereld Geluk heeft geen menukaart. Dit omdat ons aanbod vaak wisselend. Maar onze team leden kunnen u uiteraard in geur en kleur vertellen wat ons huidige aanbod is.

Ik heb een allergie/dieet, heeft Wereld Geluk wel voldoende keus voor mij?
Eigenlijk is ons aanbod groot genoeg om vrijwel met alle voorkomende allergieën of diëten rekening te kunnen houden. Onze koks maken graag bepaalde gerechten apart voor u klaar. Geef bij uw reservering en bij binnenkomst altijd aan waar wij rekeningen mee moeten houden. Dan kunt u ook prettig genieten van een aangepast diner.

Moet ik bij Wereld Geluk reserveren?
Om teleurstelling te voorkomen, kunt u het beste altijd reserveren. Van maandag tot en met donderdag is het niet noodzakelijk om te reserveren. In de weekenden wordt uw reservering zeer op prijs gesteld én bent u in ieder geval zeker van een plekje in ons restaurant.

Kunnen we ook langer blijven eten dan 2,5 uur?
Als u iets langer blijft zitten is dit geen probleem. Is uw arrangement langer dan een half uur verlopen? Dan brengen wij € 3,50 per volwassene per half uur in rekening. Bent u met een groot aantal mensen bij ons? Dan begrijpen wij ook dat het iets langer kan duren. In overleg is er veel mogelijk.

Ik wil snel iets eten, kan dit bij Wereld Geluk?
Indien u komt lunchen kunt u binnen een half uur prima weer buiten staan. Voor het diner hanteren wij een 2 ½ uurs arrangement. Hier betaalt u ook voor, uiteraard kunt u altijd zelf beslissen wanneer u weer weggaat. Tevens hebben wij de mogelijkheid om voor € 12,50 alleen gebruik te maken van ons warmbuffet. Voor deze prijs kunt u dus niet gebruikt maken van de wok, Teppanyaki, voorgerechten zoals Sushi en ons dessertbuffet.

Wat heeft Wereld Geluk voor mijn kinderen te bieden?
Allereerst komen de kinderen niks te kort tijdens het eten. Ook voor de kinderen hebben wij genoeg keuze op onze buffetten, denk bijvoorbeeld aan patatjes, frikadelletjes, pizza en pannenkoeken. Zijn de buikjes gevuld? Dan kunnen de kinderen hun hart ophalen in ons ‘Kidsparadijs’. Hier kunnen ze lekker klimmen en klauteren in de apenkooi, springen op de trampoline of geschminkt worden door één van onze Nanny’s

Kan ik een bepaalde tafel reserveren bij Wereld Geluk?
Indien u een voorkeur heeft voor een bepaalde tafel kunt u dit altijd aangeven bij uw reservering. Wij doen ons uiterste best om hieraan te kunnen voldoen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Zoals onze ronde tafel, deze is erg populair en meestal al ver vooruit gereserveerd. Voor deze tafel geldt ‘wie het eerst komt wie het eerst maalt’

Kan er op rekening gedineerd worden bij Wereld Geluk?
Dit is mogelijk indien u dit ruim van te voren bij ons heeft aangevraagd. Ook moet dit schriftelijk aan u bevestigd zijn door onze administratie. Op de dag van uw diner dienen alle benodigde gegevens in ons bezit te zijn. Verder zullen wij u vragen om bij binnenkomst uw visitekaartje in te leveren. Een aanvraag indienen om op rekening te dineren kan via info@wereld-geluk.nl

Kunnen wij met cadeaubonnen betalen?
Momenteel accepteren wij alleen nog onze eigen dinerbonnen.

Moeten we bij jullie vooraf of achteraf betalen?
Bij Wereld Geluk mag u eerst lekker genieten van uw diner en komt u na afloop bij de balie om te betalen. Zo is het ook geen probleem als u drankjes besteld die niet bij uw arrangement zitten inbegrepen. Deze worden automatisch bijgeschreven op uw rekening. Wij hebben graag contact met onze gasten, daarom maken wij graag een praatje met u na afloop van uw diner. Vooral omdat wij het wel het vriendelijkst vinden voor onze gasten kiezen wij voor achteraf betalen.

Is Wereld Geluk geschikt voor mindervaliden of invaliden?
Zeker, alles is gelijkvloers met ruime gangpaden, alleen ons ‘Kidsparadijs’ is op de eerste verdieping. Ook beschikken wij over een ruim invalidentoilet. Verder staat ons team ten alle tijden voor u klaar om u te helpen. Indien gewenst kunnen wij rekening houden met extra ruimte aan uw tafel, graag dit altijd aangeven bij uw reservering.

Kunnen wij parkeren bij Wereld Geluk?
Op onze eigen terrein bevinden zich parkeerplaatsen voor onze gasten. Als ons paarkeerterrein vol is wanneer u arriveert, kunt u gebruikmaken van de parkeerterreinen aan de overkant van de straat. Hierover hebben wij afspraken met de omliggende bedrijven. U mag daar dus gewoon parkeren, deze parkeerterreinen zijn net zo als die van ons gratis.

Kan ik met een Creditcard betalen?
Momenteel zijn wij nog niet aangesloten bij een Creditcard maatschappij. Uiteraard kunt u wel gewoon pinnen of contant betalen.

Is het mogelijk om apart af te reken?
In principe is dit altijd mogelijk. Komt u met een groot gezelschap? Dan vinden wij het wel fijn om van te voren te weten dat u graag apart wilt betalen. Liever hebben wij dat er op zaterdagen en op feestdagen niet apart afgerekend wordt. Dit om lange wachttijden voor onze andere gasten te voorkomen.

Hebt u nog andere vragen?
Neem vrijblijvend contact met ons op via 050-8504361 of via info@wereld-geluk.nl